piątek, 3 lutego 2017

Wyniki konkursu z ciachami


Przychodzę do was dzisiaj z wynikami konkursu. Jak już wcześniej pisałam, 2 osoby wygrywają boxy z ciachami. Wszystko odbywało się drogą losową.

Nagrody lecą do:
Lyanna (z bloga lynnspassions) oraz ka ja (z bloga zwariowanaklaudynka)

Gratuluję! Macie 3 dni na skontaktowanie się ze mną w celu podania danych do przesyłki.
Mam nadzieję, że niedługo znowu przyjdę do was z konkursem.

Przede mną wiele dni wolnego, jako że zdaną sesję mam już za sobą, także wracam na bloga z nowymi postami. Trzymajcie się ciepło :)

17 komentarzy:

  1. Ale się cieszę, bardzo mi się te ciacha podobają,dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Serdeczne gratulacje :)
    Pozdrawiam. Życzę miłego wieczoru i dobrego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale się cieszę, już mi ślinka cieknie na myśl o ciachach ^_^ Dziękuję :* I już lecę pisać maila :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No cóż obeszłyśmy się smakiem :P Gratki :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję dziewczynom za wygranie konkursu, a Tobie za zdanie sesji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluje wygranym i Tobie zdania sesji! Obyś wróciła z jeszcze większą motywacją! :D
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje dziewczynom no i super, że już sesje masz za sobą :)

    OdpowiedzUsuń