środa, 11 stycznia 2017

Ciasteczko, ciastko... CIACHO!

Pani od emisji głosu zwróciła mi ostatnio uwagę na to, że często zdrabniam wyrazy. Tu zadanko, tam pytanko. Ze złymi nawykami trzeba walczyć, więc dziś przychodzę do was nie z ciasteczkami, tylko z ciachami. Trafiłam ostatnio na firmę Ciacho Company, która oferuje kilka rodzajów ciach. Nie bez powodu nikt nie nazwał ich ciasteczkami, bo są one ogromne!

Byłam pewna, że ich wielkość zbliżona jest do wielkości tradycyjnych delicji, więc trochę się zdziwiłam, kiedy otworzyłam pudełko i zobaczyłam wielkie, grube ciacha o wadze 80 gram jedno.

Wszystkie ciacha wyglądają i pachną przepysznie. Smakują równie wybornie. W smaku przypominają muffinki. Są miękkie, aczkolwiek zbite. Czekolada jest bardzo dobrej jakości. Razem z przyjacielem (i jeszcze z mamą, tatą oraz bratem) testowaliśmy każdy smak i porównał tę czekoladę do tych z Lindt, co mówi samo za siebie.

Mamy tam 5 smaków:

Chunky Choc Chip Cookie - ciacho z kawałkami mlecznej czekolady w środku.
Jest to ciacho, które mi smakowało najbardziej. Ze wszystkich dostępnych, to właśnie to najbardziej przypominało w smaku ciastko, a nie muffinkę. Uważam, że zasługuje na 1 miejsce, bo było w nim najmniej czekolady, przez co smak jest idealny. Nieco kruche, pyszna czekolada i cudowny zapach. Jak dla mnie 5/5.

Spots &Dots Cookie - ciacho z kawałkami czekolady i cukierkami czekoladowymi na wierzchu.
Bardzo podobne w smaku do Chunky Choc Chip Cookie, tylko z dodatkiem cukierków typu M&M'S na wierzchu. Wydaje mi się nieco mniej kruche, ale wciąż bardzo smaczne. Jak dla mnie 5/5.

Triple Chocoholic Cookie - czekoladowe ciacho z kawałkami mlecznej, białej i gorzkiej czekolady w środku.
Czekoladowe ciacho z 3 rodzajami czekolady w środku i polewami czekoladowymi. Czekoladowa, przepyszna i lekko muffinkowa bomba. Smak był świetny, ale ciacho jest wielkie, więc gdybym zjadła całe, to pewnie miałabym dość jedzenia na pół dnia. Według mnie zasługuje na 3 miejsce, bo trochę mnie zamuliło od tej czekolady, ale przyjaciel zdecydowanie dałby tym ciachom 1 miejsce. Jak dla mnie 4,5/5.

Dark Chocolate & Orange Cookie - ciastko z ciemnej czekolady o smaku pomarańczowym.
Zapach pomarańczy przy otwieraniu opakowania od razu mi się skojarzył z delicjami pomarańczowymi. Zapach naprawdę jest genialny. Zdecydowanie czuć święta. Średnio jednak lubię pomarańcze pomieszanie z czekoladą, więc 4 miejsce. Mimo to ciacho mi smakowało i warto skosztować. Jak dla mnie 4/5.

White Choc & Cranberry Cookie - ciacho z białą czekoladą i kawałkami żurawiny w środku.
Ciacho, które mi smakowało najmniej ze względu na tę żurawinę. Gdyby jej nie było to pewnie zajęłoby 2 miejsce. Nie przepadam za owocami w ciastkach, więc pomimo genialnego smaku ciacha żurawina obniżyła punktację. Ale zawsze można ją wyciągnąć, więc jak dla mnie 4/5.

Wszystkie ciacha smakują cudownie. Pakowane są do pudełka. W jednym zestawie znajduje się 10 ciach - 1 smak albo 2 sztuki z każdego rodzaju. Cena to 34,99 zł, co na początku wydawało mi się dość wysoką ceną jak za 10 ciastek, ale jak już mówiłam - 1 sztuka ma 80 gramów, są duże i uwierzcie, że po zjedzeniu 1 ciacha będziecie najedzeni, więc taka kwota jest jak najbardziej uzasadniona. Zdecydowanie kupię komuś taki zestaw na prezent, bo smakuje pysznie, a i prezentuje się fantastycznie.

Jedliście? Zjedlibyście? :)

128 komentarzy:

  1. zjadłabym i to jak! sam wygląd tych ciastek sprawia, że mam na nie ochotę a twój opis już całkiem mnie przekonuje. Myślę, że kiedys sie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie widziałam tych ciastek wcześniej ale zjadłabym oczywiście, jeśli nie mają za dużo chemii w sobie bo zawsze zwracam uwagę na skład. Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  3. ładnie zapakowane :) faktycznie, można by było sprezentować je komuś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zjadłabym wszystkie razem z opakowaniami :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przez długi okres czasu marzyły mi się takie duże ciacha jak z amerykańskich filmów. Gdy w końcu udało mi się ich spróbować nie zawiodłem się. Generalnie jedyne ciastko przypominające zarówno strukturą jak i smakiem to Chunky Choc Chip Cookie, reszta smakowała jak bardzo dobrej jakości muffiny. Triple Chocolate najlepsza i gorzka czekolada z pomarańczą. Moje faworyty. Jeśli ktoś jest na diecie, to na przekąskę podczas cheat day'a pasują idealnie te ciastka. Zapychają! Pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super ciastka! Jeszcze nie widziałem takich w sklepie, na pewno kupię. Zaintrygowały mnie te ciacha z cukierkami, mniami!

    OdpowiedzUsuń
  7. takie duże ciacha czasem ratują życie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiem, które u mnie zajęłoby pierwsze miejsce ;D. Wahałabym się pomiędzy tym w fioletowym opakowaniu a zielonym. ;)Rzeczywiście, świetnie wyglądają, zarówno same ciacha, jak i opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  9. o mamo tak zjadłabym ;D idę poszukać co mam w szafkach :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale pysznie! :D Pozdrawiam cieplutko! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale mi smaka narobiłaś na te pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  12. @_@ Fakt, że duże te ciastka. I wyglądają całkiem nieźle.

    To chyba taki nasz standard, smog=darmowe przejazdy komunikacją, w sumie sensowne rozwiązanie według mnie. Oczywiście trzeba długofalowo też działać, ale na razie nikomu nie śpieszno do tego.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dobrze, ze chociaż na taki gest było ich stać.

      Usuń
  13. To cukierkami czekoladowymi podoba mi się najbardziej! Od dziecka uwielbiałam takie draże na różnego typu słodkościach - nawet sama raz robiłam takie podobne ciasteczka :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie to ciacho zasłużyło na tak wysokie miejsce :)

      Usuń
  14. Nigdy ich nie widziałam - to dla mnie nowosć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie są aż tacy znani, ale na pewno warto ich poznać :)

      Usuń
    2. firma istnieje na rynku 2 miesiące, dopiero się rozkręcają ;)

      Usuń
  15. Zjadłabym oczywiście, wyglądają super :) a gdzie te ciacha można dostać?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepiej na ich stronie internetowej :)

      Usuń
  16. Fajne ciacha ! Ja jestem istnym łasuchem więc chętnie bym je sobie podjadła :) Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie byłabyś mega zadowolona, bo jest co jeść :D

      Usuń
  17. Pokusiłabym się! Wyglądają obłędnie...
    Muszę zaraz znaleźć coś słodkiego, bo inaczej nie wytrzymam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. A postanowiłam sobie: Nowy Rok - nowa ja! I wchodzę na twojego bloga i mam ochotę na coś słodkiego, dobrze, że zjadła wszystkie słodycze przed Nowym Rokiem, to nie mam czego jeść. :P Jak trafię na te ciasteczka, to się na pewno skuszę, w końcu nie mozna sobie odmawiać przyjemności.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, życie jest za krótkie, by sobie odmawiać przyjemności :D

      Usuń
  19. Urocze i tak ślicznie zapakowane :)
    wyglądają smacznie :D

    Mogłabym prosić o poklikanie w linki u mnie w najnowszymm poście? :) Byłabym wdzięczna.
    http://sarowly.blogspot.com/2017/01/33-romwe-winter-wishlist.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  20. Chrupałabym! <3
    Zapraszam do mnie, na blogu trwa konkurs - zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Takie zestaw idealnie pasuje, żeby komuś podarować w prezencie :) Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak pięknie zapakowane, można zabrać wszędzie! To coś dla mnie, uwielbiam, ale jeszcze w sklepach nie widziałam, muszę zapolować:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze sklepów też ich nie kojarzę, za to na internecie można je kupić :)

      Usuń
  23. Wyglądają smakowicie, perfekcyjne do popołudniowej herbatki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Odpowiedzi
    1. Ale super te ciacha właśnie weszłam na ich stronkę i jestem skuszona chyba sobie kupię a co tam:)

      Usuń
    2. hahaha :D ja mam póki co toffifee;D

      Usuń
  25. Mmmmm... wyglądają pysznie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. omnomnom :D taki zestaw bym mogła dostać w prezencie :D

    OdpowiedzUsuń
  27. To rzeczywiście ciacha, nawet nie ciastka (o ciasteczkach w ogóle zapomnijmy). Kierując się twoimi opisami ja bym się skusiła na to z ciemną czekoladą i z żurawiną. Ale wszystkie wyglądają fajnie. jednak moim zdaniem są za duże. Myślę, że musiałabym jeść je z kimś na spółkę. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My właśnie dzieliliśmy każde na 5 części przy testowaniu, bo są wielkie :)

      Usuń
  28. Prezentują się bardzo smacznie i maja ciekawe wzorki :)
    Tez miałam emisje głosu na studiach, na której musieliśmy śpiewać i robić wiele innych zabawnych ćwiczeń głosowych, które od razu mi się przypomniały po przeczytaniu Twojego wstępu ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że mój wpis przywołał wspomnienia :)

      Usuń
  29. Odpowiedzi
    1. Na szczęście idzie to w parze ze smakiem :D

      Usuń
  30. To jakaś nowość, nie spotkałam się z takimi ciachami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Ale wspaniałe ciacha:) Chciałabym dostać taki zestaw na prezent:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale duże te ciacha ,myślę że w tym wypadku byłabym w stanie zjeść tylko 2.

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale CIACHA:D zjadłabym wszystkie:D super zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  34. WYglądają nieźle, smakują pewnie też, ale są OGROMNE. Sprawdziłam sobie wagę - to jedno ciastko wazy tyle, co prawie 6 delicji... czy to się da kupic poza internetem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W kilku sklepach są dostępne, ale myślę, że dość ciężko będzie je dostać. Przez internet najłatwiej :)

      Usuń
  35. wyglądają świetnie :) aż zrobiłam się głodna patrząc na nie :D
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. pycha! :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. ależ mają ładne opakowania... chciałabym przetestować te produkty:))

    OdpowiedzUsuń
  38. Jakie cudowne! Oj ale bym się nimi zajadała najbardziej podoba mi się ten z czekoladowymi dropsami :) uwielbiam takie pieguski :D muszę koniecznie spróbować te ciacha, w temacie słodkości- jestem ekspertem. :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To mam nadzieję, że trafi ci się okazja :)

      Usuń
  39. Wyglądają cudownie i bardzo smakowicie :)
    Ale mi zrobiłaś smaka na nie.

    OdpowiedzUsuń
  40. Wow! Świetne te ciacha :D
    Powodzenia w walce ze zdrobnieniami ;)

    OdpowiedzUsuń
  41. Faktycznie sa dosc solidne :) Ale smaki fantastyczne! Chetnie bym je sprobowala :)

    OdpowiedzUsuń
  42. ja pomyślałam o zjedzeniu wszystkich na raz ...

    OdpowiedzUsuń
  43. Wyglądają bardzo ładnie i smakowicie, chociaż sama chyba wolałabym sobie upiec ciacho;)

    OdpowiedzUsuń
  44. A ja uwielbiam połączenie pomarańczy i czekolady, więc dla mnie to byłby pewnie numer jeden.

    OdpowiedzUsuń
  45. Boziu czemu mam alergię, zjadłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  46. nie wiem nawet, na które bym się rzuciła jako pierwsze *.*

    OdpowiedzUsuń
  47. Twoje zdrobnienia są urocze i udzielają się też innym ludziom :D A ciacha wyglądają fantastycznie, od razu mam ochotę spróbować, chociaż pewnie miałabym nie mały dylemat decydując, za które zabrać się jako pierwsze.

    OdpowiedzUsuń
  48. No pewnie, że bym zjadła! A jeszcze tych soczków w sklepach nie znalazłam. Mam jeszcze dwa ni w Polsce ;)

    OdpowiedzUsuń
  49. Jak ja kocham słodycze! Kusisz! :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Jejku, ale narobiłaś mi smaka <3

    OdpowiedzUsuń
  51. Nigdy o nich nie słyszałam, ale wyglądają MEGA :O Obawiam się jednak, że miałabym niemały problem, żeby wybrać to najlepsze ciacho, bo wszystkie z opisu są świetne...

    OdpowiedzUsuń
  52. :) Chyba twórcy świąt nietypowych właśnie wychodzą z założenia, że zawsze jest co świętować. Nawet jak głupie jest.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  53. Od razu zgłodniałam! Ale pyszności :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Wyglądają ciekawie. Lubię połączenie pomarańczy i gorzkiej czekolady.

    OdpowiedzUsuń
  55. jakie smakowite!!
    OBSERWUJĘ i zapraszam do mnie: http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. nigdy nie jadłam, wyglądają super!
    OBSERWUJE I ZACHĘCAM DO OBSERWACJI: WWW.FANCYCARES.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  57. Świetnie wyglądają te ciasteczka.

    OdpowiedzUsuń
  58. w sam raz gdy najdzie wielka ochota na słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Ok może nie są prozdrowotne ale są tak urocze i na pewno mega smaczne, że zjadłybyśmy je z przyjemnością bez dużych wyrzutów sumienia :)

    OdpowiedzUsuń
  60. Zjadłabym najpierw jedno, potem dwa, a potem jeszcze cztery

    Zostaję na dłużej i obserwuję!

    Pozdrawiam
    toreador-nottoread.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń