poniedziałek, 5 grudnia 2016

Soki z Sadów Wincenta

Ostatnio bardzo często spotkam się w sklepach z sokami, o których na poprzednim blogu już wspominałam. Mowa tutaj o Sadach Wincenta. Soki można znaleźć chociażby we Fracu bądź w Carrefourze. Skoro jest ich coraz więcej w sklepach, to postanowiłam was zachęcić do przetestowania.


Są to soki 100%, które NIE powstają z koncentratu.
Soki z koncentratu to takie, które zostają odtworzone poprzez dodanie wody uprzednio odparowanej w celu zmniejszenia objętości. Sady Wincenta posiadają soki tłoczone, które jednocześnie są naturalnie mętne. Przed kupnem pierwszej butelki trochę się wahałam własnie przez ten kolor, ale zupełnie niepotrzebnie. Co ważne, soki są bez dodatku cukru i wody.

Smaków jest mnóstwo. Moje ulubione to jabłkowo-wiśniowe, jabłkowo-malinowe oraz pomarańczowe. Brat uwielbia jabłkowo-marchewkowe, a rodzice jabłkowo-gruszkowe. Mogłabym pić litrami, bo są naprawdę bardzo smaczne. Próbowałam wszystkich smaków i każdy z czystym sumieniem polecam. Koleżankę ze studiów tak zaciekawiłam tymi sokami, że sama wykupiła każdy smak i absolutnie oszalała na punkcie gruszkowo-jabłkowego.

Pokaże wam kilka zdjęć soku. Są to zdjęcia wcześniej wykorzystane na moim poprzednim blogu. Nie mam jednak możliwości pokazać wam nowych ze smakami, które mnie najbardziej interesują, ponieważ do osiedlowego sklepu nie sprowadzają wszystkich.





Jeśli jesteście ciekawi smaków oraz tego, jak wygląda produkcja soków krok po kroku, możecie znaleźć wszystkie niezbędne informacje na ich stronie.

Jeśli piliście już te soki, dajcie znać, czy wam smakowały. Natomiast ci, którzy jeszcze nie mieli okazji, nie wahajcie się, nie będziecie żałować :)

90 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie naturalne soki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Często kupuję soki tłoczone, ale tych nigdy w marketach nie widziałam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też dopiero niedawno zaczęłam się z nimi spotykać w sklepach, więc to kwestia czasu :)

      Usuń
  3. Jeszcze nie miałam okazji, ale kocham naturalne soki i na pewno się skuszę!

    OdpowiedzUsuń
  4. piłam już z różnych firm i przyznam że bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam jeszcze tych soków, ale z pewnością są godne uwagi. Sok jabłuszkowy naturalnie mętny bym chciała spróbować. Musi być pyszny. A nie piłam od dawna, bo te sklepowe soki w większości mają więcej cukru niż pozostałych składników.
    Pozdrawiam. :) Miłego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, w sklepach ciężko znaleźć jakieś lepsze :)

      Usuń
  6. Dostałam 5 litrowy sok jabłkowy, mętny, a smak ma wspaniały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jabłkowy jest świetny, ale za to w jablkowo-wiśniowym można się zakochać :)

      Usuń
  7. Bardzo lubię takie soki :) Pycha :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Z gruszka moj ulubieniec ❤️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że wszyscy uwielbiają gruszkowe :D

      Usuń
  9. hmm niestety do Carrefoura mam daleko, ale jak będę w pobliżu to na pewno przetestuję. Uwielbiam soki naturalne

    OdpowiedzUsuń
  10. Ile soczkow :) Wcześniej o nich nie słyszałam i nei widziałam ich u siebie w Carrefourze

    OdpowiedzUsuń
  11. Och, czemu tak trudno dostępne... Nie ma u mnie w mieście Carrefoura, a tam gdzie studiuję są chyba dwa, ale daleko... Jak gdzieś spotkam to będę pamiętać, że o nich pisałaś i kupię. ;) Jabłkowo-wiśniowy mnie najbardziej interesuje ;D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale mi narobiłaś smaka tymi sokami! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zawsze warto mieć dobry soczek w zanadrzu! :D

    OdpowiedzUsuń
  14. oj miałabym ochotę teraz na taki sok :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja chętnie skosztuję. Tylko muszę gdzieś na nie trafić w sklepie. Ciastko z ostatniego zdjęcia - pożarłaaabym :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam okazji ich spróbować, ale przy najbliższych zakupach będę się za nimi rozglądać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno nie będziesz żałować :)

      Usuń
  17. O mniam muszą być pyszne :) Wypić taki sok pomarańczowy ... pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gdzieś już o nich czytałam, ale u nas w sklepach nie natrafiłam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie u mnie na poprzednim blogu. Trzeba szukać koniecznie :)

      Usuń
  19. Oj zabrałabym Ci wszytskie i te ciacho jak super wygląda ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. No to jak będę w Krakowie muszę się rozejrzeć za tymi sokami.

    OdpowiedzUsuń
  21. sok pomarańczowy <3 uwielbiam! obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  22. A ja chyba i tak najbardziej lubię soki takie domowe, z własnych owoców, bez żadnych zbędnych dodatków;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te właśnie są bez zbędnych dodatków :)
      Ale też lubię pić te, które sobie sama wycisnę :)

      Usuń
  23. No cóż, w końcu to zima już. :) Stąd pewno takie ilości śniegu, choć rok temu mało go dość było.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No, wygląda na to, że zima zawitała do nas na stałe :)

      Usuń
  24. Musze koniecznie je sama spróbowac! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham takie naturalne soczki, ogólnie uwielbiam wszystko to co naturalne ;) Najbardziej lubię smak jabłkowy.

    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Soki są idealne na zimowy czas;) Strzegą nas od okropnych przeziębień;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnio coraz częściej piję soki. Z chęcią spróbowałabym tych z Twojej prozpozycji :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nigdy nie piłam tych soków. Chyba muszę poszukać i spróbować. ;)
    <a href="http://przewrotowiec.blogspot.com>przewrotowiec.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiam takie soczki, z chęcią bym spróbowała :)) Pyszne i zdrowe, czego chcieć więcej :))

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie piłam i w sklepie też się nie spotkałam, ale zwrócę na nie uwagę przy najbliższych zakupach. W końcu trzeba próbować nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że nie będziesz żałować :)

      Usuń
  31. Wyglądają apetycznie. Lubię soki 100%, choć mają wysoki indeks glikemiczny.

    OdpowiedzUsuń
  32. Akurat dzisiaj piłam taki sok jabłkowy. Identyczny jak na Twoim zdjęciu! ;) Dostajemy je w pracy ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Uwielbiam soki, tych chętnie skosztowałabym :)
    Odwdzięczam się za obserwację

    ---------------------------------
    http://fashionelja.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Bardzo zachęciłaś, muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Wczoraj byłam w Carrefourze, ech :/ Następnym razem muszę koniecznie wypróbować kilka smaków ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. Lubię takie naturalne soki :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. naturalne soki są najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Nie znam tych soków, ale na pewno wybróbuję. Ciężko jest znaleźć naturalne soki, a w domu robić samemu to dla mnie zawsze kłopot ;p
    Zapraszam na mojego bloga
    http://cattleyapaulina.blogspot.com/?m=1
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Nigdy nie słyszałam o tych sokach, a bardzo lubię soki które nie są dodatkowo słodzone. :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam soki tłoczone i chyba nawet piłam wariant jabłkowo-gruszkowy (albo to była inna wytwórnia - w każdym razie, przepyszne). Nie umywają się w smaku do tych kartonowych :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Pyszne, pyszne. Szkoda, że tak ciężko dostępne! :(

    OdpowiedzUsuń
  42. Pomarańczowy kozak <3

    OdpowiedzUsuń