sobota, 17 grudnia 2016

Maska do włosów z czarnuszką Vatika

Jednym z powodów, dla których ścięłam swoje długie włosy, było to, aby pozbyć się rozdwojonych i przesuszonych końcówek (właściwie to połowa długości). Postanowiłam trochę o te "nowe" włosy zadbać. Bardzo polubiłam maski do włosów. Od miesiąca używam maski do włosów z czarnuszką Vatika, którą można znaleźć na stronie etnospa.



Co możemy przeczytać o produkcie na stronie?

"Maska do włosów z czarnuszką działa odżywczo, pielęgnacyjnie, regenerująco i ochronnie na włosy. Maska do włosów Dabur pomaga w wyleczeniu łupieżu, wyeliminowaniu problemu wypadających włosów. Maska wzmacnia cebulki włosów, regeneruje strukturę zniszczonych włosów i sprawia, że włosy lepiej się układają, stają się jedwabiste, zdrowsze i lśniące."


Moim pierwszych odruchem jest zawsze sprawdzenie zapachu. Jak zapach mi się nie spodoba, to ciężko mówić o pokochaniu jakiegoś produktu. W przypadku tej maski wszystko jest jak najbardziej na tak. Zapach jest charakterystyczny, aczkolwiek przyjemny. Utrzymuje się na włosach po spłukaniu i nie jest to w żadnym wypadku ujmą dla produktu, w przeciwieństwie do przykładowej odżywki bez spłukiwania CHI, Keratin Mist, która tak drażniła mój nos, że bardzo szybko się jej pozbyłam.

Produkt należy używać na umyte i wilgotne włosy, oczywiście na całą długość. Następnie pozostawić na 15 minut, po czym spłukać ciepłą wodą.

Włosy po umyciu są bardzo delikatne, świetnie się rozczesują, co jest dla mnie niezwykle istotne. Faktycznie lepiej się układają i wydaje mi się, że mają zdrowszy połysk. Co więcej, zauważyłam, że włosy mniej się przetłuszczają, więc osoby, które muszą myć je codziennie, będą mogły trochę odetchnąć. Maska odżywia włosy i nie postawia uczucia ciężkość.

Jest to niezwykle wydajny produkt. Używam go już miesiąc, a mało co z niego ubyło. Jest to ogromny plus.


Pojemność: 500 g
Cena: 36,90 zł
Zapach: 5/5
Wydajność: 5/5

Moja przygoda z produktami tej firmy na pewno się szybko nie skończy, bo jak coś działa, to po co z tego rezygnować? :)

Znacie tę maskę do włosów? Używacie w ogóle takich produktów? A może polecacie jakieś inne maski?

69 komentarzy:

  1. Dawno nie używałam żadnej maski do włosów, tylko odżywki, ale jakąś sobie zakupię niedługo. Tej nie znałam, ale zainteresowałaś mnie, tym bardziej że jej zapach się utrzymuje na włosach po spłukaniu, bo też lubie jak moje włosy łdnie pachną. Dla mnie pięknie pachniała maska z Ziaji, ta kakaowa. Miałam też maski w saszetkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kakaowej nigdy nie miałam, ale na pewno wypróbuję :)

      Usuń
  2. nie znam tej marki, maska może być fajna:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam, ale popatrz jaka uniwersalna ta czarnuszka! Dodana do chleba powoduje lepsze spalanie tłuszczów, poprawia trawienie i ma fajny smak.
    Ja używam ostatnio produktów RADICAL, przeciw wypadaniu włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też używałam szamponu z Radicala i bardzo sobie chwaliłam, choć za mocno mi włosy plątał :)

      Usuń
  4. Z przyjemnością bym wypróbowała ! Ciekawe czy równie dobrze spisałaby się u mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Trochę droga, nigdy nie używałam kosmetyków z czarnuszką, muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest na tyle wydajna, że cena wydaje się być opłacalna :)

      Usuń
  6. Nie znam tej maski. Ja uwielbiam maski z Kallosa:)

    OdpowiedzUsuń
  7. maski nie znam ale widzę ze jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  8. O produktach do włosów mogłabym czytać godzinami- mam na tym punkcie bzika. Tej maski akurat nie używałam, ale uwielbiam czarną maskę ze Szwarckopa (nie wiem jak to się pisze, więc napisałam to tak jak się czyta).
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że wiem, o której mówisz :)

      Usuń
  9. Nie znam tej firmy, nie używam masek, raczej stawiam na nieużywanie prostownic i suszarek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chciałabym się czuć na siłach, by wybrać tę samą opcję... :)

      Usuń
  10. o! chciałam kupić kiedyś maskę Vatika, ale jakoś zapomniałam o tej firmie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba nigdy nie używałam żadnej maski :D Jestem pod względem dbania o włosy bardzo leniwa.
    Kolor tego produktu mnie nie przekonuje, ale skoro działa i pachnie dobrze, to nic, tylko używać :)
    Bardzo estetyczne zdjęcia ;)
    ~Wer

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na początku też mnie kolor odrzucił :D

      Usuń
  12. Zdecydowanie warte sprawdzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie używałam tej maski i szczerze przyznam chyba o niej nie słyszałam. Moje włosy strasznie się puszą i do tego są długie. Ostatnio kupiłam maskę Sleek Line Repair i jestem naprawdę pozytywnie zaskoczona. przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wydaje mi się, że o tej akurat nie słyszałam :)

      Usuń
  14. Faceci też mogą używać? :P

    OdpowiedzUsuń
  15. ta firma ma za mocne składy jak dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja rzadko używam do włosów czegoś więcej niż szamponu, ale ostatnio na urlopie skończył mi się szampon i musiałam uzyć hotelowego. Był niby ok, ale bardzo splątał mi włosy, na szczęście była tez odżywka. Użyłam... i bomba!. Taka no name, bo w hotelowym opakowaniu, i okazała się cudowna. Może więc pora, bym się do czegoś więcej niż szampon przekonała?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam! Sama zawsze używałam tylko szamponów i czasami to takich najtańszych. Trzeba jednak testować i szukać produktów najlepszych dla urody :)

      Usuń
  17. Bardzo bym chciała wypróbować produkt z czarnuszka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam jej jeszcze nigdy ale chętnie po nią sięgnę skoro jest taka wydajna :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Do włosów używałam tylko maskę Kallosa , tej nie kojarzę .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę, że już kolejna osoba wybiera Kallosa :)

      Usuń
  20. Ostatnio w sklepie długo przyglądałam się tej masce jednak czytając różne opinie się wstrzymałam..teraz trochę żałuje

    OdpowiedzUsuń
  21. O jaki ma fajny kolorek, mi by się przydała jakaś dobra maska do włosów

    OdpowiedzUsuń
  22. Pierwszy raz widzę coś takiego :)

    OdpowiedzUsuń
  23. A ja z innej beczki - ostatnio jadłam ser z czarnuszką, pyychota! :P W kosmetykach jak widać też się sprawdza :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jestem w sumie ciekawa, jak smakuje :)

      Usuń
  24. Czarnuszke znam i uzywam w kuchni..w maseczkach i innych produktach do wlosów się nie spotkałam, zaciekawiłas mnie

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja ostatnio dostałam maskę też do włosów i chyba zdecyduje się ją w końcu przetestować :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Zimą chyba kondycja włosów każdej kobiety jest w stanie tragicznym... :( Baaaaardzo przydałoby mi się ta maska, chyba zagadam z Mikołajem :P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ostatnio nie jestem zbyt łaskawa dla swoich włosów, bo używam szamponów 2w1. Z braku czasu trochę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to. Choć ja to raczej popadam ze skrajności w skrajność - raz tani szampon z biedronki, raz jakiś drogi z Yves Rocher :)

      Usuń
  28. Nie znam się na tym, więc się nie wypowiem. :)

    Cóż są pewnie różne szkoły odnośnie choinek. Tak samo jak w kwestii ich wyrzucania, kiedy ma to nastąpić.

    Na szczęście coś się zmieniło pogodowo na lepsze, przynajmniej u mnie.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Uwielbiamy czarnuszkę za jej właściwości spożywcze ale w kosmetykach chyba jeszcze jej nie miałyśmy :)
    Zdrowych i wesołych Świąt kochana :**

    OdpowiedzUsuń
  30. Ostatnio zaczęłam poszukiwać różnych masek, i jedną aktualnie próbuję (nie pamiętam jej nazwy niestety) i jak na razie jestem zadowolona, z tej także być może spróbuję :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  31. Doskonale rozumiem Twój zachwyt tą maską – ja ją wprost uwielbiam! :) Zamawiam na http://kosmetykiorientu.pl/maski-do-wlosow/89-dabur-vatika-maska-do-wlosow-zniszczonych-z-czarnuszka.html, gdzie jest w świetnej cenie i uważam, że to naprawdę rewelacyjny kosmetyk. Bardzo polubiłam jego zapach, jest mega wydajny (u mnie też końca nie widać, a stosuję regularnie) i bardzo dobrze wpływa na włosy. Ja niestety też musiałam mocno podciąć, bo były tak zniszczone, że szkoda gadać, ale odkąd stosuję tą maskę, jest zdecydowanie lepiej. Przestały się rozdwajać, bardzo ładnie błyszczą, dobrze się układają i nie męczę się z rozczesywaniem, mimo, że moje włosy mają tendencję do plątania. Rzeczywiście działa tak, że włosy mniej się przetłuszczają, co dla mnie jest wybawieniem – nie muszę myć ich dzień w dzień. :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Chętnie bym wypróbowała, ich olejek był cacy :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Już jakiś czas temu wpadła mi w oko więc mam nadzieję, ze ud ami się ja kiedyś zdobyć. ;)

    OdpowiedzUsuń