piątek, 23 grudnia 2016

Jak ulżyć nogom, czyli masażer do stóp Łucznik

Zbliżały się urodziny mojej mamy, więc postanowiłam poszukać prezentu idealnego. Razem z bratem uznaliśmy, że kupimy mamie hydromasażer, żeby po całych dniach w pracy mogła się zrelaksować. Wybór jest ogromny.


Postawiłam na hydromasażer do stóp B 8062 Łucznik, który znalazłam w dość niskiej cenie na stronie Media Expert.
Zależało mi na tym, by był to stosunkowo cichy sprzęt, ponieważ większość ofert, które przejrzałam, miała dużo negatywnych opinii na temat głośności masażerów. Rodzaje masażu były mi zupełnie obce, ale "masaż wibracyjny, masaż rolujący i ignipunktura podczerwienią" mnie przekonały.


Mama była zadowolona. Oczywiście testy zaczęły się od razu.


Masażer posiada 3 opcje do wyboru.
1. Wibracje i bąbelki.
2. Podgrzewanie i podczerwień.
3. Wibracje, bąbelki, podgrzewanie i podczerwień.

Ja najbardziej lubię opcję trzecią. Woda jest podgrzewana cały czas, więc w pewnym momencie przerzucam się na same wibracje i bąbelki, bo po dłuższym czasie robi się jednak zbyt gorąco.

Można użyć soli do kąpieli bądź olejków. Jest to bardzo przyjemne doświadczenie. Pobudzone krążenie w nogach, przyjemne wibracje, ciepła woda, cudowne zapachy olejków... Naprawdę warto. Po skończonym masażu nogi lekko drżą, co sprawia, że cały zabieg robi się jeszcze cudowniejszy. Nogi są wypoczęte, a wymienne końcówki do pedicure zapewniają nam gładkie stopy.


Przez chwilę się wahałam nad kupnem tego produktu, bo bałam się, że masażer będzie leżeć i się kurzyć. Wiecie, jak to jest ze zbędnymi gadżetami. Na szczęście prezent okazał się idealny, mama chętnie go używa, mi też się czasami zdarzy. Kosztował nas jedynie 128 zł. Myślę, że to bardzo dobra cena, zakładając, że masażer posłuży nam dłuuugie lata. Uśmiech i ulga na twarzy mamy są warte wszystkich pieniędzy. Polecam wszystkim. Modeli jest mnóstwo, naprawdę można wybierać i wybierać. Test naszego można zobaczyć na YT (tu).


Cena: 5/5
Działanie w stosunku do ceny: 5/5

Co myślicie o masażerach? Uważacie, że są to zbędne produkty? Możecie jakieś polecić?

93 komentarze:

  1. Taki masażer chętnie przetestowałabym na całe ciało i bardziej na plecy, niż na stopy, bo pracę mam raczej siedząco-chodzącą. Fajny i pożyteczny prezent, tym bardziej, że z reguły mamy myślą o sobie na końcu...
    Serdeczności :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mamy myślą o sobie na końcu, więc trzeba o nie zadbać :)

      Usuń
  2. teraz przed świętami taki masaż stóp by się przydał:)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie by się przydał po wszelki weselach/balach/imprezach, podczas których przez kilka godzin mam szpilki na nogach :D

      Usuń
    2. Faktycznie, wtedy taki sprzęt by był idealny :)

      Usuń
  3. ja jestem lekko uprzedzony do takich urządzeń. Nie ze względu na to, że nie działąją. Nie nie. Tylko mam w domu podobny i drugi mam zwykły drewniany i zosały użyte kilka razy:P albo nie ma czasu, albo się nie chce:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie również zbędnym gadżetem jest tablet. Jeśli czegoś nie używamy, to staje się to zbędne, ale na szczęście mama często używa prezentu, więc nie jest źle :)

      Usuń
  4. Fajny prezent chociaż ja bym wolala masaż pleców :)

    Przy okazji chciałabym życzyć Tobie spokojnych, radosnych Świąt w gronie rodziny - niech to bedzie cudowny czas a Nowy Rok przyniesie z sobą same miłe chwile i sukcesy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że takie urządzonko w ogóle istnieje :) Super!
    Byłby to idealny prezent świąteczny, ale może... za rok, bo w tym roku prezenciki już skomponowane :D
    Pozdrowionka serdeczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, że taką dużą uwagę przywiązujecie z bratem do tego, by prezent był trafiony. :) Urządzenie wydaje się świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny sprzęt, wszelkie masaże jak najbardziej są przydatne i przyjemne. Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, relaks należy się każdemu :)

      Usuń
  8. To prawda radość obdarowanej osoby jest najważniejsza:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Też mam masażer, innej firmy ae sprawdza się idealnie :) Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się, szczególnie dzisiaj, po całym dniu w kuchni ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, w okresie świątecznym taki masażer to mega ukojenie :)

      Usuń
  11. Gdzieś w szafie mamy chyba podobny jeśli nie taki sam sprzęt. Ale jakoś ostatnio nikt nie chce korzystać z niego.

    :) Dzięki wielkie. Również wszystkiego co najlepsze, dużo zdrowia, uśmiechu i powodzenia na różnych polach w 2017 roku.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety nie mogę żadnego polecić bo nigdy nie miałam. To musi być super sprawa. Od samego patrzenia na ten masażer chce się go używać. Mama na pewno będzie zadowolona!
    przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mama jest zachwycona, często używa :)

      Usuń
  13. Świetny pomysł na prezent, bardzo oryginalny :)
    https://dreamerworldfototravel.blogspot.com/2016/12/w-ten-swiateczny.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja mama lubi sobie stopy moczyć i chyba tak samo, jak Twoja byłaby zadowolona z takiego masażera :) muszę jej taki sprezentować przy najbliższej okazji :)
    Wesołych Świąt :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama też często moczyła stopy, więc teraz jeszcze ma masaż w pakiecie :)

      Usuń
  15. Doskonały prezent :) Jaki relaks i odpoczynek dla stópek :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie kupowałam ani nie korzystałam nigdy z takich rzeczy, ale myślę, że to swietny prezent i nie dziwię się, że twojej mamie się spodobał. Pewnie wiele osób byłoby zadowolonych z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, można się super zrelaksować. Masaże w każdej postaci są na plus :)

      Usuń
  17. Mam masażer do karku, szkoda tylko, że tak rzadko sobie o nim przypominam, mimo, że tak bardzo chciałam go mieć :-( Właśnie dzieki temu postowi wyciagnę go ponownie z szuflady. Wg mnie masażer to super sprawa, tym bardziej, że tradycyjnego masażu pewnie niewielu doświadcza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O takich do karku nie słyszałam, ale na pewno musi być mega przyjemny :)

      Usuń
  18. Fajnie, że jest z dodatkiem wody. Ja dostałam parę lat temu na gwiazdkę taki na sucho i używam go rzadko. A tutaj kąpiel stóp można połączyć z masażem. Cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, jest to wielki plus, bo jak ktoś lubi moczyć stopy to akurat 2w1 :)

      Usuń
  19. tez posiadam masażer do stóp chociaż nie tej konkretnej firmy co ty, ale no musze przynać,że mega pomocny przy bólach stóp i pomaga się zrelaksować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie twój masażer był dla mnie sporą inspiracją, by zainwestować w jakiś :)

      Usuń
  20. O takie cudo zdecydowanie by mi się przydało, po całym dniu w pracy na nogach idealny relaks. A jeszcze jak woda podgrzewana luksus

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podgrzewanie się super sprawdza, jak się ma zimne stopy i chce się je ogrzać, bardzi polecam :)

      Usuń
  21. Gdzieś jeden taki masażer mam, ale nie potrafię powiedzieć jakiej jest firmy :) Niestety mój jest dosyć głośny, co nie bardzo relaksuje :D
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego właśnie na cichym sprzęcie by zależało, bo co to za relaks, jak taki hałas :)

      Usuń
  22. Fajny prezent , sama chciałabym taki dostać.

    OdpowiedzUsuń
  23. podejrzewam, że takie urządzenie by mnie łaskotało :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak pomyślałam, bo mam wszędzie łaskotki, więc byłam w szoku, kiedy mnie to jednak nie łaskotało, a przynajmniej nie w jakiś nieprzyjemny sposób :)

      Usuń
  24. Mnie to by się taki masażer przydał po cały dniu na nogach. Muszę pomyśleć o takim prezencie dla siebie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, siebie też trzeba obdarowywać prezentami :D

      Usuń
  25. Myślałam, że tego typu urządzenia są o wiele droższe - fajny pomysł na prezent, dodaję do listy inspiracji. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są i droższe, ale ten też daje radę :)

      Usuń
  26. Często korzystam z tego urządzenia u babci ;) super sprawa

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajna sprawa ;) przydałoby mi się to urządzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Jaki świetny prezent! I rzeczywiście wcale nie taki drogi!

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Chetnie skorzystałabym na plecy, chociaż może i ja się skuszę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na plecy też bym chętnie skorzystała :)

      Usuń
  30. Bardzo fajny gadżet :) Idealny do relaksu :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Uśmiech mamy jest najlepszym potwierdzeniem tego, że prezent się udał :) Sądzę, że to bardzo ciekawy produkt ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Miałam okazję kiedyś wypróbować i to naprawdę fajna (wciągająca!) sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. stopy to za mało, przydałoby się na całe ciało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tak, chociaż mi by plecy wystarczyły w zupełności :)

      Usuń
  34. Chętnie bym przygarnęła takie urządzenie, bo często marzną mi stopy - a w połączeniu z relaksującym masażem i olejkami przyniosłby mi to wieeelkie odprężenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, a olejki naprawdę robią ogromną robotę :)

      Usuń
  35. Oh brzmi kusząco. Przydałaby mi sie taka maszyna. :D

    OdpowiedzUsuń
  36. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku, dużo zdrowia oraz optymizmu; rewelacyjnych wpisów, trafnych komentarzy, licznych czytelników oraz sukcesu w życiu prywatnym.

    Owszem takie urządzenie to poezja dla stóp w domu!

    OdpowiedzUsuń
  37. Za rok my kupimy naszej mamie taki masażer to powiesz nam czy ten się spisał :D
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  38. bardzo fajny pomysł na prezent :) sama bym była zadowolona :)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tobie także super eoku życzę :)

      Usuń
  39. Taki masażer to idealne urządzenie po zabawie sylwestrowej;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Fajny pomysł na prezent! melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Chce taki :D
    http://wishylss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Chętnie bym sobie kupiła choć firma Łucznik trochę mnie do siebie zraziła swoimi wagami, ale może ten masażer wypadłby lepiej :D

    OdpowiedzUsuń
  43. Sama z chęcią zamówiłabym taki masażer.:)
    Ciekawa inspiracja na prezent.:)

    OdpowiedzUsuń