środa, 23 listopada 2016

Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli YVES ROCHER

Być może słyszeliście o kosmetykach firmy Yves Rocher. Razem z mamą jesteśmy klientkami tej firmy od ponad 12 lat. Co jakiś czas zamawiamy paczki, bo jesteśmy z produktów bardzo zadowolone. Nie należą one do najtańszych, ale ich jakość wszystko rekompensuje.

Niedawno mama zamówiła wielką paczkę kosmetyków i w sumie nie miałam pojęcia, o jakich produktach mówimy, dopóki kurier nie dostarczył niespodzianki. Była to jakaś promocja, ponieważ za całość zapłaciłyśmy około 130 zł, choć katalogowo wyszłoby prawie 300 zł.


Dziś jednak opowiem wam o peelingu, w którym się zakochałam, kiedy tylko otworzyłam opakowanie, by sprawdzić zapach.


Zacznę od składu. Peeling posiada ponad 92% składników pochodzenia naturalnego, bez parabenów, zawiera puder z pestek moreli w 100% pochodzenia roślinnego.


Produkt powinien doskonale usuwać martwy naskórek, nie podrażniając skóry i pozostawiając jej powierzchnię gładką oraz wygładzoną. Nadaje się do wszystkich rodzajów skóry.


Pojemność: 150 ml
Cena: 19,90 zł po przecenie (32,90 zł bez promocji)

Przechodząc do zapachu, zaznaczam, że morele nie należą do moich ulubionych owoców. Nie zmienia to jednak faktu, że zapach jest nieziemski. Bardzo przyjemny, w pewien sposób nawet orzeźwiający. Zdecydowanie 10/10.

Peeling faktycznie wygładza skórę i co ważne - naprawdę nie podrażnia skóry. Dodając do tego zapach, nie ma innej możliwości jak tylko pochwalić produkt. Cena na promocji jest przystępna, więc na pewno warto skorzystać, zwłaszcza, że firma oferuje ciekawe promocje i prezenty za zakupy powyżej danej ceny. Z produktem na pewno za szybko się nie rozstanę.

Produkt nie był sponsorowany.

Używaliście kiedyś tego peelingu? Znacie kosmetyki z tej firmy?

86 komentarzy:

  1. ciekawy :) ja wygrałam kiedyś peeling do rąk tej firmy, ale był beznadziejny

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam żadnego produktu YR, mimo że moja ciocia zachwyca się tą marką. Poza tym, chyba wiem, co jej kupić na urodziny ;) A sama chętnie wypróbowałabym ten peelig.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompletnie nie znam tego produktu od Yves Rocher. Cena po promocji jest całkiem przystępna.
    Obecnie też mam od nich peeling gruboziarnisty do ciała. Jest fajny, ale baaardzo intensywnie pachnie.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wlasnie myślałam o wypróbowaniu innego peelingu :)

      Usuń
  4. Nie znam tej firmy za bardzo. Słyszałam o nich jedynie.
    Bardzo ładny blog. Chętnie zostanę na dłużej i zaobserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tą firmę, ale jeszcze chyba nic od nich nie miałam. A peeling zapowiada się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wow, dawno nie widziałam takiego zamówienia z YR:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty znam, używam, właśnie dostałam zaproszenie świąteczne dla stałych klientów i zamierzam wykorzystać też na upominki. Pięknie pakują prezenty i dają dodatkowe upominki. Peelingu akurat tego nie znam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Owszem, a prezenty są naprawdę super :)

      Usuń
  8. Znam firmę, spamują mi też czasem na maila xD. Nie używałam jeszcze niczego z ich produktów. Ciekawy peeling, choć mam pytanie: czy ten zapach moreli nie jest za słodki?

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Yves Rocher za to że są naturalne i ładnie pachną. Jestem stałą klientką. Większość z Twojego zdjęcia znam ale tego peelingu akurat nie znałam. Wygląda fajnie ;)
    Lubię w szczególności ich żele pod prysznic i szampony.

    U mnie nowy post, będzie miło jak poklikasz w linki ;)
    http://sarowly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystko co morelowe kocham ❤️

    OdpowiedzUsuń
  11. Ważne , że nie podrażnia skóry, bo jednak peelingi mogą być 'ostre' a przecież naskórka trzeba się jakoś pozbyć, więc la wrażliwców to duży plus ! CHęnie wypróbuje:) Obserwujemy?Odwdzięczam się za każdą obserwację :) Daj znać u mnie :) Buziaki http://szymkowerobotki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. może kiedyż i do mnie trafi ten produkt. Kiedyś właściwie prawie go kupiłam.
    Dziś, właściwie wczoraj byłam w YR i zrobiłam zakupy:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Do tej pory nie używałam kosmetyków tej firmy, ale może w przyszłości się skuszę;) Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie miałam tego peelingu, ale lubie takie kosmetyki więc pewnie się skusze. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. a gdzie ja go trzymac będę jak szafki zapchane xd

      Usuń
  16. uwielbiam ich kosmetyki,najczęściej kupuję zapachy, ale miałam parę kosmetyków do twarzy i byłam zadowolona. Piling ma moja mama, podkradnę jej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie jednak numerem 1 są żele ;)

      Usuń
  17. Słyszałam o tej marce ale nie miałam żadnego produktu. Zaciekawiłaś mnie tym peelingiem bo mam wrażliwą skórę a jak piszesz "on nie podrażnia". Może w końcu coś z tej firmy kupię. :D przewrotowiec.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Jestem fanką produktów Yves rocher i chętnie skuszę się na ten peeling ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. O tej firmie powiedziała mi koleżanka, kiedy szukałyśmy razem prezentu dla innej koleżanki. W Katowicach jest ich sklep stacjonarny. Wszystko ładnie pakują, kosmetyki prześlicznie pachną. Osobiście jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nigdy nie jest za późno, by wypróbować :)

      Usuń
  20. Miałam różne kosmetyki YR, ale nigdy nie kupowałam tam peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ciekawe ja mam tak że jak nie powącham top nic nie powiem więc nie wiem czy akurat by mi przypadł do gustu;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja moreli nie lubię, a jednak zapach mnie przekonał :)

      Usuń
  22. Firmę znam ze słyszenia. Ale co do ich produktów nie mogę się wypowiedzieć.

    A koc dla Babci kupiliśmy na Gwiazdkę, jakieś tam ubrania jeszcze, parę rzeczy do domu. Nic takiego w sumie WOW. :D

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja jeszcze nie znalazłam peeling'u, który mnie nie uczula :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nieprzyjemnie, ale trzeba szukać dalej :)

      Usuń
  24. Bardzo lubię kosmetyki YR. Ja je kupuję jednak stacjonarnie, bo w moim mieście jest sklep. Uwielbiam te wyprawy i zawsze wychodzę stamtąd z pełną torbą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas niby też jest, ale z przyzwyczajenia zawsze zamawiamy telefonicznie :)

      Usuń
  25. Nie znam tego kosmetyku. Ale zachęcająco wygląda. Ogólnie ich kosmetyki bajecznie pachną! Obserwuję i zapraszam do siebie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda. :-p Ja używam Ziaja manuka, ale ostatnio trochę za mocny dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie używałam, ale zwrócę uwagę! :)

      Usuń
  27. Firma ta kojarzy mi się z dzieciństwem gdyż moja mama używała kiedyś ich produktów :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Lubię tą firmę, chociaż faktycznie ceny mogą czasem odstraszać :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. wow ile smaczków !! Tyleee testowania ^^
    Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne!! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzeniaa.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Jeszcze nic nie miałam z tej firmy.. chociaż już dłuższy czas planuje złożyć u nich zamówienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Lubię produkty z YR za piękne i mocne zapachy :)
    Z miłą chęcią obserwuję :):*

    OdpowiedzUsuń
  33. OMG heaven :D I've some of this products. YR, actually, is my favourite brand :D Have products with high quality!

    I'm new GFC follower :D Can you follow me back please?

    NEW REVIEW POST | ZIAJA: Men Beauty Care Set.
    InstagramFacebook Oficial PageMiguel Gouveia / Blog Pieces Of Me :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Też lubię kosmetyki YR zawsze ;) tego peelingu akurat nie miałam, ale wiem że ich kosmetyki mają świetną jakość

    OdpowiedzUsuń
  35. Dawno nie miałam nic z tej firmy - chyba pora coś sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ooo taki peeling by mi się przydał, jakoś ostatnio nie mogę trafić na żaden fajny :(

    OdpowiedzUsuń
  37. bardzo fajnie się zapowiada, uwielbiam peelingi więc na pewno przetestuję :)

    http://wooho11.blogspot.com/ - Jeśli mogłabym prosić o kliknięcie w linki w nowym poście byłabym bardzo wdzięczna <3

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja z tej firmy miałam tylko szampon Volume i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Jej nie miałam jeszcze żadnego kosmetyku z YR.

    OdpowiedzUsuń
  40. Kurcze tyle razy mamy w planach wreszcie kupić coś tej firmy i jeszcze do tego nie doszło :P

    OdpowiedzUsuń