wtorek, 27 września 2016

KONKURS: wygraj kubek termiczny SLIM


Przychodzę do was dzisiaj z konkursem organizowanym razem z www.termokubki.com.pl.
Niedawno opublikowałam recenzję jednego z ich kubków, którą bardzo ciepło przyjęliście. Wiele osób pisało, że nie posiada kubka termicznego, a bardzo byście chcieli. Z tego więc powodu postanowiliśmy zorganizować konkurs, w którym będzie można wygrać kubek termiczny SLIM, o którym pisałam. Nie musi to być biały kubek. Kolor (z dostępnych w sklepie) będziecie mogli sobie sami wybrać. Dodatkowo zwycięzca otrzyma możliwość wygrawerowania swojego napisu.



Mój kubek prezentuje się tak:


Zapraszam do zapoznania się z zaletami powyższego kubka termicznego, ponieważ jest to zdecydowany MUST HAVE tej pory roku.

Aby wziąć udział w konkursie należy:
- polubić termokubki na facebooku = OPCJONALNIE = 5 losów
- obserwować publicznie mojego bloga = 1 los
- dodać baner konkursowy (na początku posta) na swoim blogu, FB lub instagramie - OPCJONALNIE = 3 losy
- uzupełnić wzór zgłoszeniowy

WZÓR ZGŁOSZENIOWY:
obserwuję jako:
adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem:
polubione na FB jako: (jeśli ktoś nie chce podawać imienia i nazwiska tutaj, można w mailu: gosza.ce@gmail.com)
mail w celach kontaktowych:

Konkurs trwa od 27.09.2016r. do 11.10.2016r. 
Zwycięzcę wybiorę poprzez losowanie i opublikuję maksymalnie do 7 dni po zakończeniu konkursu. Na zgłoszenie się zwycięzcy czekam do 3 dni. Po tym czasie w przypadku braku zgłoszenia się wygranego - powtórzę losowanie.

Wszystkich chętnie zapraszam do wzięcia udziału w konkursie, bo nagroda jest naprawdę świetna, ale o tym możecie przeczytać więcej w mojej recenzji. Życzę powodzenia! :)

56 komentarzy:

  1. Warto się zgłosić!
    Ja już swój mam, więc nie biorę udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już swój kubek termiczny mam, ale życzę powodzenia wszystkim którzy biorą udział. Świetny konkurs. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Jeśli chcesz wziąć udział, to może być bez polubienia na fb jednak :)

      Usuń
  4. Obserwuję jako vemon (vel Mateusz Wach), fb.com/makssiu, wszystko lajknięte, wstawione.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny, przydałby mi się taki kubek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja kubeczek mam :) nie zawsze zdążę wypić kawę w domu :P

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuję jako: Agnieszka Winciorek
    FB z dodanym banerem: https://www.facebook.com/winciorekagnieszka/posts/1746615732222164
    polubione na FB jako: Agnieszka Winciorek
    mail w celach kontaktowych: agnieszkawinciorek92@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. obserwuje jako : Kasia Dybka
    polubione na FB jako: Katarzyna Dybka
    email : kasiadybasia@gmail.com
    :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny konkurs, ale mam już podobny kubek dlatego nie biorę udziału. Życzę reszcie dziewczyn powodzenia! :)

    Zapraszam na swojego Bloga Sakurakotoo

    OdpowiedzUsuń
  10. Zaobserwowałam, baner umieszczę przy następnym poście :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak się jawi medycyna XXI wieku. :)

    Cóż dla mnie ważniejsze było zakończenie leczenia niż warunki w pokoju szpitalnym. Ale muszę powiedzieć, że ogólnie nie ma co narzekać.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zrobiłam wszystko:) informacje na priv ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystkim uczestnikom życzę powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nigdy nic nie wygrałam, ale kto nie próbuje nic nie zyskuje;)

    obserwuję jako: Noel
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: ciagle-szukam-siebie.blogspot.com
    polubione na FB jako: nie
    mail w celach kontaktowych: sylwusia90.sb@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Powodzenia wszystkim w konkursie ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie gram, bo kubek, a wlasciwie kubki mam, ale zycze grajacym powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  17. Mówią, że jak ktoś nie ma szczęścia w miłości, to ma w grach. Ja nie mam ani w tym, ani w tym, ale dziękuję za zaproszenie do zabawy. ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. powodzenia dla osób biorących udział:)

    OdpowiedzUsuń
  19. obserwuję jako:Paulina Bąk
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem:brak
    polubione na FB jako: Paulina Bąk
    mail w celach kontaktowych: slodkieslodkieczary@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. obserwuję jako: Anna Krzych
    polubione na FB jako: Anna Krzych
    mail w celach kontaktowych:krzychanna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Pisał jak pisał. Na przestrzeni ok. 3 lat stworzył mniej więcej 40 opowiadań, z czego jakieś 18 to fragmenty niedokończone lub pomysły pewne. Widocznie Beksiński chciał zobaczyć czy i w tej materii ma talent. Jednak po autorefleksji schował do szuflady swe pisarskie wprawki.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Obserwuję w google jako Małgorzata. Obserwuję na FB jako Marcepanowy Kącik
    Mój mail to; gogawypieki@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  23. obserwuję jako: czerwonafilizanka
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: http://czerwonafilizanka.blogspot.com/
    polubione na FB jako: Natalia Leeloo
    mail w celach kontaktowych: czerwonafilizanka@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

  25. adres FB z dodanym banerem:https://www.facebook.com/iwona.zbl

    mail w celach kontaktowych: umerskai@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny konkurs ale mamy już swoje kubki termiczne a szczerze mówiąc sporadycznie ich używamy :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Póki co jeszcze się nutę zdecydowałam, ale może wezmę udział.

    OdpowiedzUsuń
  28. Przydałby mi się taki kubeczek! :)
    pozdrawiam, mikrouszkodzenia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja kubek termiczny jakiś poosiadam, choć zawsze marzy mi się jakiś bardziej designerski. Problem jedynie w tym, że z tego który już mam nie korzystam. Przy mojej małej Ali, muszę się szybko uwijać, ubranie się i mej-kap to chyba u mnie 5 minut. W konkursie udziału nie biorę bo mieszkam poza granicami. A swoją drogą piękny wybrałaś wzór dla siebie. Prosty i z pięknym przesłaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  30. powodzenia dla bioracych udzial w konkursie

    OdpowiedzUsuń
  31. Biorę udział :D
    Obserwuję jako Natalia Chalas
    Baner na pisane-atramentem.blogspot.com
    Polubione na fb jako Natalia Chałas
    Email: chalasnatalia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  32. obserwuję jako: Anna Hh
    adres bloga z dodanym banerem: http://malinowyskarbiec.blogspot.com/
    polubione na FB jako: Malinowy Skarbiec
    mail w celach kontaktowych: jo-jo-a@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  33. obserwuję jako: sylwia s
    adres bloga z dodanym banerem:http://kosmetykoweszalenstwo.blogspot.com/
    polubione na FB jako: Sylwia Barbara Sobierajewicz
    mail w celach kontaktowych: kosmetykoweszalenstwo@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. obserwuję jako: Psychodela x3
    adres bloga z dodanym banerem: www.psychodelax3.blogspot.com na dole strony ;)
    polubione na FB jako: Anita Sadło
    mail w celach kontaktowych: psychodelax3@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. obserwuję jako: Lyanna
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: NIE
    polubione na FB jako: Lyanna
    mail w celach kontaktowych: ryska91@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. obserwuję jako: Beatrice
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: http://przypudrujmynosek.blogspot.com/ pasek boczny
    polubione na FB jako: Beata Dąbek
    mail w celach kontaktowych: przypudrujmynosek@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. obserwuję jako: Ja
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: IG (info priv)
    polubione na FB jako: (jeśli ktoś nie chce podawać imienia i nazwiska tutaj, można w mailu: gosza.ce@gmail.com) = polubione
    mail w celach kontaktowych

    OdpowiedzUsuń
  38. obserwuję jako: nr147
    polubione na FB jako: Natalia Rzepka
    mail w celach kontaktowych: nr104@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  39. Obserwuje jako kato nna
    Baner http://testerskieale.blogspot.com/
    Lubie na Fb jako Ewa Sz.
    mail katonna666@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  40. obserwuję jako: Julia S
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: -
    polubione na FB jako: Julia Stabach
    mail w celach kontaktowych: juliette109@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. obserwuję jako: ma ra
    udostępnione na FB: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=324862214532286&id=100010255306477
    polubione na FB jako: Marta Nowakowska
    mail w celach kontaktowych: mara180893@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  42. obserwuję jako: dorota wysocka
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  43. obserwuję jako: Elżbieta Świtulska
    adres FB z dodanym banerem: https://www.facebook.com/elzbieta.switulska/posts/1457514397610495?pnref=story
    polubione na FB jako: Elżbieta Świtulska
    mail w celach kontaktowych: lizzie@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. obserwuję jako: Saszka K
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1806919832918626&id=100008018799239
    polubione na FB jako: Saszka Kołodziej
    mail w celach kontaktowych: saszka234@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. obserwuję jako Lena Janowska
    polubione jako Lena Jabłońska
    baner dodany- https://www.facebook.com/profile.php?id=100011233216084
    sz.p.jezow@gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. Ale super kubek, akurat by mi się przydał do nowej szkoły :)

    obserwuję jako: Fu Zja
    adres bloga/FB/instagrama z dodanym banerem: nie
    polubione na FB jako: Mana Kamisaka
    mail w celach kontaktowych: fejsfan00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  47. oj nie spojrzałam na datę konkursu :D

    OdpowiedzUsuń