czwartek, 15 września 2016

Coś starego, coś nowego

Kilka dni zajęło mi podjęcie decyzji, czy przenieść się tutaj, czy może jednak zostać na moim dotychczasowym blogu. Ostatecznie zdecydowałam, że blogowanie na blogspocie ma trochę więcej możliwości, o czym wy też z powodzeniem mnie przekonaliście. W ten sposób zaczynam na nowo, mimo że pierwszą część nadal zostawiam na tamtym blogu, więc będzie nieco po staremu. Nie chcę go usuwać, ponieważ nie jest to jakiś całkowicie nowy początek. Jest to kontynuacja. Tego się będę trzymać.

Jeśli chodzi o tematykę tego bloga, to pozostaje ona taka sama. Chcę pisać o bieżących wydarzeniach w życiu, jakieś recenzje, przepisy, refleksje, a nawet DIY. Już w kolejnym poście pokażę wam, co dziś zbudowałam. Może komuś się to przyda, ponieważ ja długo szukałam na internecie instrukcji, jak to zrobić, ale ostatecznie skończyło się to tak, że wymyśliłam swoją wersję. W każdym razie, jeśli chodzi o tematykę, to nie chcę się ograniczać. Mam nadzieję, że uda mi się was nie zanudzić. 

Jeśli chodzi o plusy przenosin, to w końcu mam opcję obserwacji, czego bardzo mi brakowało. Oczywiście nie znam się na tworzeniu stron, więc trochę minie, zanim stworzę coś tylko mojego, ale na wszystko jest czas. 

Starych czytelników witam ponownie, a nowych zachęcam do zagrzania tutaj miejsca na dłużej. Proszę się rozgościć :)

63 komentarze:

  1. Komentarz na powitanie15 września 2016 22:05

    Blog już dodany do obserwacji, mam nadzieje, że nie będzisz żałowac decyzji o przenosinach i czekam na kolejne posty, szczególnie te DIY :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i witam serdecznie! :)

      Usuń
  2. Na pewno będę stałym gościem na Twoim nowym blogu:) Życzę dużo weny podczas tworzenia nowych wpisów:)) Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co prawda na blogspocie jestem i wiele dłużej niż Ty, ale dalej nie umiem tworzyć stron. Aż jestem ciekawą tego co zbudowałaś.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że mi to też zajmie całe wieki, ale kiedyś się uda :)

      Usuń
  4. No to witaj, ja tu jestem od początku obecnego bloga, ale też ogarniam tylko to, co mi się przydaje:). Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w kontynuowaniu :P Będę zaglądać i śledzić postępy.

    OdpowiedzUsuń
  6. No to powodzenia w tworzeniu nowego-starego bloga! Ciekawa jestem, jak po czasie ocenisz zmianę platformy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witamy! :) Mam nadzieję, że blogspot będzie służył :) Samych sukcesów na nowej platformie. Tu będę Cię równie chętnie odwiedzała, jak na poprzednim blogu. Rozgaszczam się :)
    Pozdrowionka serdeczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. witam się w nowym miejscu :)
    https://sweetcruel.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Mój stary blog miał taki szablon;p
    Właśnie takie blogi o wszystkim są najfajniejsze:) Ja bardzo lubię takie czytać:) Czekam na kolejny wpis:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten wzór wygląda przyzwoicie, więc póki co się z nim zakoleguję :D

      Usuń
  10. Czekamy z niecierpliwością na kolejny wpis Kochana ;-) My jesteśmy nowe a więc będziemy bacznie obserwować :-* Zapraszamy do naszej krainy na nowy post https://mamiblani.blogspot.de
    Już zaobserwowane, cudnego weekendu :-*

    OdpowiedzUsuń
  11. Z chęcią zostanę tu na dłużej :)
    Powodzenia na nowym blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Melduję się na nowym blogu i miłego weekendu życzę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tobie również i dziękuję z obecność :)

      Usuń
  13. obserwuje:) życzę Ci sukcesów i miłego blogowania :*

    OdpowiedzUsuń
  14. Powodzenia w zgłębianiu tajników blogspota! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dodałam do obserwacji :)) Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  16. Czyli teraz wszystko będzie tutaj pojawiać? Mam nadzieję, że cały czas będziesz zadowolona z działania blogspota ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, przeniosłam się tutaj mam nadzieję, że na stałe :)

      Usuń
  17. Bloogger to zdecydowanie lepsza opcja. :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że nie będę żałować przenosin :)

      Usuń
  18. Dzien dobry! Myślę, że podjęłas dobrą decyzję przenosząc się tutaj

    OdpowiedzUsuń
  19. Wszystkiego dobrego na tej nowej drodze :)

    OdpowiedzUsuń
  20. W bloggerze masz do wyboru różne szablony, możesz w nich zmieniać tła, czcionki i kolory. Wystarczy wejść w projekt - szablon - dostosuj.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na Onecie niby też można było coś pozmieniać, ale jednak było tego mniej. Tutaj chciałabym stworzyć własną stronę, ale muszę się podszkolić :)

      Usuń
    2. To naprawdę proste, musisz wejść w różne opcje i sprawdzić. Możesz wybrać tło strony z dostępnych w bloggerze albo możesz wstawić własne tło - zdjęcie z Twojego komputera.

      Usuń
    3. Chodzi mi też o zakładki i jakiś osobisty szablon, a nie z tych takich dostępnych na wstępie ;)

      Usuń
  21. Witaj na blogspocie :D
    Powodzenia w zgłębianiu jego sekretów. Jakby co, to pytaj ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno skorzystam z tej propozycji, także no, trzymam za słowo :D

      Usuń
  22. będę czekać na więcej wpisów :D

    OdpowiedzUsuń
  23. witaj na blogspocie i czekam na nowe wpisy :)
    swoją stronę czasem stworzysz, ja twierdzę, ze moja po 4 latach nadal nie jest idealna, a czesto zwyczajnie brak mi czasu, żeby usiąść i ją uporządkować, ale najważniejsze, że to nasze miejsce w sieci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, to jest najważniejsze, na resztę będzie czas :)

      Usuń
  24. Ja Blogspota ogarniałem z tydzień, ale jestem zadowolony z tego co mi się udało stworzyć w końcu. :)

    Tak to bywa w końcu to dzikie zwierzęta i tylko w pewnych okolicznościach są wyjątki od reguły.

    No i elegancko, 30 km na rowerze to już coś, ostatnio u mnie słabo z rowerem bo w czasie jazdy uszkodziłem sobie nieco ścięgno Achillesa i dziś 2 km zrobiłem ledwo ledwo.

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Liczę, że też uda mi się osiągnąć ten stan z blogiem :)

      Usuń
  25. Powodzenia w kontynuowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Oby Ci się tu z nami dobrze działo! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby Ci się tu z nami dobrze działo! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Och, obudziłem się. A w ogóle Tobie też dzień dobry. >_>
    Wybacz, że w ogóle daję znać po nieco dłuższej przerwie, więcej pewnie będę telepał i narzekał na blogu, jak zawsze.

    Powodzenia na Blogspocie! Mi tam się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń